[TYPO3-UG Dutch] Ter overname: 2 Dedicated Servers voor TYPO3 webhosting

Joost van Berckel [Content Online] joost at contentonline.nl
Fri May 21 01:02:25 CEST 2010

Beste lijst,

Wellicht kan ik iemand blij maken met onderstaand aanbod. Ik hoop niet
dat dit tegen de regels is van de nieuwsgroep. Anders hoor ik het wel :-)

Ik heb twee Dedicated Servers (root servers) die ik graag ter overname
wil aanbieden. Ze zijn in prima staat en staan fysiek in Duitsland. De
servers zijn reeds ingericht met CentOS 5.4 (64 bits). Er is 100GB
backup mogelijkheid per server en er zijn per server 6 IP adressen bij.

ISPConfig3 panel is geinstalleerd, mnogosearch en alle TYPO3 benodigde
modulen zijn ook reeds geinstalleerd. TYPO3 applicaties werken perfect
en snel.

DNS beheer is op servers geinstalleerd. Kan zo worden gebruikt. Als je
wilt kan je de server ook volledig naar wens herinstalleren.

Ik bied ze aan vanwege aanbieden van hosting vanuit Nederlands Datacenter.

Hier volgen enkele specs van de servers:

Intel® Core™ i7-920 Quadcore
incl. Hyper-Threading Technology

* RAM 8 GB DDR3 RAM
* Hard discs 2 x 750 GB SATA-II HDD (Software-RAID 1)
* NIC 1 GBit OnBoard connected at 100 MBit
* Backup Space 100 GB
* Traffic Unlimited
* Remote restart / VNC mogelijk

Graag verneem ik jullie reactie. Alvast een fijn Pinkster weekend.

Met vriendelijke groeten,

Joost van Berckel

Content Online