[TYPO3-UG Dutch] functionaliteit gezocht: maak je eigen affiche

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Thu May 20 15:27:27 CEST 2010

Beste Frank,

> dag Rik,
>
> Bedankt voor de snelle en interessante tip! Ik moet dus echt eens
> kennismaken met gifbuilder.
> Heb je toevallig ook weet of je de visual die je met gifbuilder creëert
> op het scherm, ook kan wegschrijven of downloaden als pdf of jpg?
>
> Vriendelijke groet
> Frank

Gifbuilder kan prima images wegschrijven. Je kan dit bijvoorbeeld ook via een extensie uitvoeren en dan op de juiste plaats neerzetten.
Mooi begin van gifbuilder is de presentatie van Patrick Broens van de usergroep dag van vorig jaar.
http://www.typo3.nl/en/leden/user-group-dag-2009/programma/

Wellicht dat dat je een goeie aftrap geeft.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Pim Broens
Redkiwi