[TYPO3-UG Dutch] wachtwoord gebruiker verdwijnt na wijzigen profiel (sr_feuser_register 2.5.25)

Joost van Berckel [Content Online] joost at contentonline.nl
Tue May 18 14:32:48 CEST 2010

Thx Eef,

admin is niet mijn wachwoord :-)

Nu heb ik het zover gekregen dat bij plaatsen van wachtwoord veld in
formulier ik het wachtwoord wel kan opslaan. Echter nu vult hij niet
default het wachtwoordveld in met huidig wachtwoord, met als gevolg dat
je steeds een nieuw wachtwoord moet zetten....

Wachtwoord en repeat velden zijn dus leeg.

Nog een ideetje?

Mvg

Joost