[TYPO3-UG Dutch] wrappen van content element

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Tue May 18 14:00:17 CEST 2010

Hi Eef,

Volgend my kan dit alsvolgt:

# Dit in je Page TypoScript configuratie
TCEFORM.tt_content.section_frame {
	addItems.100 = je_eigen_class_1
	addItems.101 = je_eigen_class_2
	addItems.102 = je_eigen_class_3
}

# Dit in je setup
tt_content.stdWrap.innerWrap.cObject {
	100 = TEXT
	100.value = <div class="je_eigen_class_1">|</div>
	101 = TEXT
	101.value = <div class="je_eigen_class_2">|</div>
	102 = TEXT
	102.value = <div class="je_eigen_class_3">|</div>
}

En dan kan je in je content bij  Frame (wel even Show secondary options (palettes) aanzetten anders zie je deze optie niet) de keuze maken voor je wrap om je content wilt.

Gr Felippe

Op 18 mei 2010, om 13:12 heeft Eef Wesselink het volgende geschreven: