[TYPO3-UG Dutch] Rechten en TemplaVoila

Martin van der Linden | CNV m.vanderlinden at cnv.nl
Mon May 17 15:44:13 CEST 2010

Beste mensen,

Ik zit met het volgende.

Ik wil in een website (intranet) die is opgezet in templavoila een
aantal BE-user groups wel rechten geven om content te plaatsen en
bewerken, maar niet om zelf pagina's te maken en te bewerken.

In een site die volgens de templateautoparser is opgebouwd, geef je die
groep dan wel de rechten om pagina tabel te zien, maar niet om deze te
wijzigen.

Als ik dat nu in TV probeer, dan kunnen mensen geen content plaatsen.

Op de engelse mailinglist kwam ik een post van Dmitry tegen waarin hij
zegt dat deze groep ook de pagina table moeten kunnen wijzigen, omdat
die tabel blijkbaar gebruikt wordt voor de content-referenties in TV.

Maar als ik dat aan de rechtenstructuur toevoeg, kunnen mensen ook zelf
pagina's maken en aanpassen.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

gr,

Martin van der Linden