[TYPO3-UG Dutch] wachtwoord gebruiker verdwijnt na wijzigen profiel (sr_feuser_register 2.5.25)

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Wed May 12 21:33:09 CEST 2010

Joost van Berckel [Content Online] wrote:
> Ik wijzig in FE een profiel van een website gebruiker, maar hier zit
> geen wachtwoord veld bij.
>
> Dit maakt het des te vreemder dat het wachtwoord wordt verwijderd bij
> opslaan van de gegevens. Met een eerder versie werkte alles goed,
> behalve datum velden. Deze veroorzaakten een 500 error.
>
> Na updaten van genoemde extensies uit eerdere post werkt alles nu goed,
> zonder foutmelding, maar is dus het wachtwoord verwijderd uit database.

Misschien is de TS configuratie van sr_feuser_register (zonder
_LOCAL_LANG deel) handig om te vermelden.

Je kunt hiermee dodelijke combinaties in sr_feuser_register veroorzaken:
- password veld uit template gesloopt
- password wel in formFields (constants) hebben staan
- bij edit.overrideValues.password =

Uit m'n hoofd levert dit een leeg wachtwoord op.

Maar goed, dat is een beetje speculeren.

Groetjes, Jigal.