[TYPO3-UG Dutch] Navigatie met grafische knoppen

Drs. ing. W.S.M. Perquin perquin at yniverse.nl
Sat May 8 23:43:07 CEST 2010

Doe in plaats van <span> gewoon <strong>. Dat voegt nog gewicht toe aan de
woorden ook. Zorg wel dat je <ul> een id heeft. Anders doet hij het overal
waar je vetgedrukte lijstjes maakt.

Met de stylesheet (even uit het hoofd):
Ul#menuopzetje li strong {display:none;}
behaal je dan hetzelfde effect.

Dan eet je van 2 walletjes. Mooi ontwerp EN goed vindbaar op Google.

Willem