[TYPO3-UG Dutch] Problemen met rggooglemap

jochem nabuurs jochem at roquin.nl
Wed Mar 31 17:34:27 CEST 2010

Hallo lijst,

Voor een project ben ik op zoek naar een googlemap extensie met
categoriseringsmogelijkheden.

Ik heb rggooglemap geprobeerd maar loop tegen problemen aan. Deze
verschillen nogal:

- wanneer ik een map laad worden geen markers getoond, terwijl de
checkboxen van alle categorien zijn aangevinkt.

- wanneer ik een map laad worden alle markers getoond. zet ik een
categorie uit, dan blijven alle markers zichtbaar.

- wanneer ik een map laad worden alle markers getoond. zet ik een
categorie uit, dan verdwijnen alle markers. Zet ik beide categorieen
uit, dan worden alle markers getoond.

etc..

Kan iemand mij advies geven over hoe ik de extensie goed werkend kan
krijgen? Of zijn er andere extensies die een categorisering ingebouwd
hebben?

Ik heb een deadline over een week en de categorisering is zowat de
belangrijkste feature, dus het oplossen van dit issue is cruciaal...

Alvast bedankt voor reacties!

Jochem Nabuurs