[TYPO3-UG Dutch] archief nieuwsbrieven met tt_news

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Tue Mar 30 13:15:27 CEST 2010

Loek: helemaal mee eens. Ik begrijp alleen ook dat het erg handig is als
automatisch de laatste nieuws items gegenereerd worden... en je niet
bijvoorbeeld de insert records optie hoeft te gebruiken.

Een statische output kan typo3 natuurlijk standaard genereren, maar bij
het legen van de cache is dat wederom verleden tijd.

Misschien vind ik de PDF oplossing nog wel de mooiste... en anders een
scriptje dat de datum van de pagina aanmaak/verzending bekijkt en op
basis daarvan de de laatste X artikelen uit tt_news trekt...

Gr.

Henjo

http://henjohoeksma.nl/
http://www.stylence.nl/