[TYPO3-UG Dutch] gebruikersrechten backend typo3

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Tue Mar 30 09:08:48 CEST 2010

Hi Arjan,

waarschijnlijk kun je deze terugvinden onder het veld Allowed
Excludefields. http://img.skitch.com/20100330-f5gnq4ici4cd9mci8ss36yawq9.png

Je zult het daar vervolgens voor de betreffende gebruiker/groep moeten
selecteren.

Ik gebruik zelf pmkslimbox niet, maar dat is de default manier...

Gr.

Henjo

http://henjohoeksma.nl/ | http://www.stylence.nl/