[TYPO3-UG Dutch] javascript variable en typoscript

pietroorda pietroorda at gmail.com
Sun Mar 28 22:27:29 CEST 2010

Hi Jigal en anderen,

voorbeeld is hier:

http://issuu.com/services/api/viewer/eventExample.html

de javascript op die pagina waar het om gaat:
+++++
<script type="text/javascript">

     var viewerChangeHandler = function() {
       var viewer = document.getElementById('issuuViewer');
       var pageNumber = viewer.getPageNumber();
       document.getElementById('pNumber').innerHTML = pageNumber;
     }

     function addEventHandler() {
       document.getElementById('issuuViewer').addEventListener("change",
"viewerChangeHandler");
     }

     var attributes = {
       id: 'issuuViewer'
     };

     var params = {
       allowfullscreen: 'true',
       allowScriptAccess: 'always',
       menu: 'false'
     };

     var flashvars = {
       jsAPIInitCallback : 'addEventHandler',
       jsAPIClientDomain: 'issuu.com',
       mode: 'embed',
       layout: 'http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Flight%2Flayout.xml',
       showFlipBtn: 'true',
       documentId: '081219132433-764a1eafce5141fda136d10d58bd45f5',
       docName: '2008-12',
       username: 'press',
       et: '1251881404594',
       er: '57'
     };

swfobject.embedSWF("http://static.issuu.com/webembed/viewers/style1/v1/IssuuViewer.swf",
"myContent", "420", "264", "9.0.0","swfobject/expressInstall.swf",
flashvars, params, attributes);
</script>

+++++

ik wil dat er afhankelijk van de (pdf)pagina die je ziet er een content
blokje met wat extra info wordt opgeroepen.
De pdf die ik ga gebruiken heeft wat meer opagina's dan dit.

dus:
als pagina 2 verschijnt wordt er een lijstje met links getoond.
als pagina 3 verschijnt een ander lijstje met links.

alles vanaf IE7 is ok.

issuu api hier:
http://issuu.com/services/api/viewer/javascriptapi.html

issuu maakt gebruik van swfobject van google
http://code.google.com/p/swfobject/

Is dit wat je bedoelt?

met vriendelijke groet,
Piet