[TYPO3-UG Dutch] rgmoodalbox en CE

Maarten Mandemaker maarten at emaux.nl
Sat Mar 27 21:57:29 CET 2010

Hallo Marco,

Wanneer je de lightbox opent wordt er een complete pagina hier in
getoond. Voor deze pagina zul je dus een nieuwe template moeten maken
die alleen de gewenste content weergeeft.

Maak een typoscript template aan op de pagina waar de loginbox staat met
zoiets als:

page >
page = PAGE
page {
     typeNum = 0
     10 < styles.content.get
}

Er vanuit gaande dat je loginbox in de kolom 'normal' staat. Je krijgt
nu een lege template met alleen de loginbox.

Grt. Maarten