[TYPO3-UG Dutch] javascript variable en typoscript

typo3 pietroorda at gmail.com
Fri Mar 26 16:19:01 CET 2010

Hi Marcel,

Fijn dat je reageert

ik heb in gewone javascript een pagina nummer van een in swf omgezet pdf
document

het pagina nummer lees ik uit met:
viewer.getPageNumber();

en dat kan ik laten verschijnen in een element
met behulp van:

document.getElementById

nu zou ik willen dat ik bepaalde links laat zien afhankelijk van het
pagina nummer waar ik zit in mijn pdf:

maar dat kan alleen als ik op een of andere manier iets met
var paginanummer kan doen, waarbij gezegd dat:

var paginanummer = viewer.getPageNumber();

met vriendelijke groet,
Piet