[TYPO3-UG Dutch] page contentelement images selecteren in dam

info at emaginit.be info at emaginit.be
Fri Mar 26 13:10:40 CET 2010

Ik heb toch iets gevonden...
Als je in de mediabrowser zit en afhankelijk van wat je kiest in de Sorting scroll menu rechts heb je al dan niet output van de gevonden records.
Bv. Titel, filename geven niets weer, maar file type version, Source original, File creator, Description, en vele andere laten het resultaat wel zien.
Is hier iets aan te configureren ?

Aline

Op 26-mrt-2010, om 12:42 heeft info at emaginit.be het volgende geschreven: