[TYPO3-UG Dutch] Een paar vragen van een nieuwe typo3 gebruiker

rubybox rubybox voorruby at gmail.com
Thu Mar 25 17:08:59 CET 2010

Hoi Allemaal. Ik zoek een solide basis om een aantal websites op te draaien
met multisite ik zag dat typo3 dat kan.

Ik heb een paar dingen waar ik echt mee zit met typo en hoop dat jullie me
hierover wat advies kunnen geven

1) De backend customizen .. is het mogelijk de backend aan te passen ( niet
alleen op basis van een backend skin maar ook echt in de html source ) is
hier mischien een extensie voor? Zo kan je bijvoorbeeld de login pagina al
aanpassen met een extensie, ik heb daar het logo van mijn project
toegevoegd.

2) Kan ik mijn aangepaste backend vervolgens toepassen op een gebruiker of
gebruikersgroep? ( zodat de admin de basis backend ziet en de eindgebruiker
een simpele mijn eigen aangepaste versie )

3) Commerce extensie is bijna 2 jaar oud, ik heb het geprobeerd te
installeren maar dit lukt niet, fouten alom, graytree, moneylib, extensies
geinstalleerd maar het blijf fouten houden. Het schijnt dat er alleen bij de
commerce extensie een IDEAL betaalmethode is, is dit er niet voor
tt_products? Ik wil een simpele webshop maken en het zou ideaal zijn als dit
vanuit het CMS gebruikt kan worden.

4) Ik heb de Nederlandse taal gedownload maar het login scherm is nog steeds
Engels, ik vraag me af hoe ik dit ook op Nederlands kan zetten?