[TYPO3-UG Dutch] element uitlezen

pietroorda pietroorda at gmail.com
Wed Mar 24 16:12:26 CET 2010

Rik Willems schreef:
> Hoi Piet,
>
> Kan je iets verder uitleggen wat je precies hebt en wat je precies wilt?
> Het onderstaande kan op meerdere manier uitgelegd worden...
>
> Groet, Rik

ha Rik,

ja dat kan,

ik heb een pdf opp issuu en daar blader ik en kan de pagina nummer van
de pdf terugkrijgen in een <span>, maar kan ook iets anders zijn.

De issuu code heb ik in een html-special -element gezet.

nu wil ik, afhankelijk van op welke bladzijde je zit op de pdf, iets
laten zien: bv links die betrekking hebben op pagina 2

is dit te volgen?