[TYPO3-UG Dutch] No result from ImageMagick operation

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Mon Mar 22 19:39:26 CET 2010

Dag Marcel en Eef (dit wordt nog leuk ;-)

Nog even een probeersel:

In de installatietool worden er meerdere paden gemeld.
Een ervan zou je in het All Configuration moeten invoeren bij: [im_path]
En dat moet vooral de goede zijn, daar gaat typo3 zoeken.
Vaak staat dat al goed, maar hoeft niet zo te zijn.
Bij mij op de server worden drie mogelijke paden gemeld. Maar één ervan stond als im_path.

Vr.gr. Eef Weenink (zodat ik te onderscheiden bij van anderen ;-)