[TYPO3-UG Dutch] No result from ImageMagick operation

Hans van Breugel mail at vanbreugel.info
Thu Mar 18 22:53:44 CET 2010

Hallo Marcel,

Ik heb hetzelfde probleem met de nieuwste versie van TYPO3. Eindeloos op
internet gezocht naar een mogelijke oplossing voor het imagemagick probleem,
maar tevergeeft. Wel heb ik zojuist op dezelfde server TYPO3 versie 4.1
geïnstalleerd. En wat denk je... Imagemagick 4.1.9 wordt meteen herkent en
werkt prima. Raar toch?

Duidt dit op een foutje in de laatste versie van TYPO3?

Met vriendelijke groet,

Hans van Breugel