[TYPO3-UG Dutch] Probleem Highslide Gallery in IE8

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Tue Mar 16 09:04:44 CET 2010

Hi Marike,

ik zie dat je zowel gewone HTML als XHTML door elkaar gebruikt. Het is
verstandig om 1 lijn te hanteren (of HTML of XHTML). Het is door
verkeerde combi's mogelijk om een browser in quirks modus te pushen
waardoor het lastiger debuggen wordt.

Je kunt de validator van w3c bijvoorbeeld gebruiken om te zien wat er
incorrect is aan de syntax.

http://validator.w3.org

Gr.

Henjo