[TYPO3-UG Dutch] Probleem Highslide Gallery in IE8

Marike Kooistra m.kooistra5 at chello.nl
Mon Mar 15 11:09:54 CET 2010

Ik wil de gallery graag plaatsen in de volgende pagina:
http://wcdegroot.novabasehosting.nl/index.php?id=6
<cid:part1.08070408.07060109 at chello.nl>.
Het rechter vak is voor de hele site gereserveerd voor afbeeldingen.
Gr. Marike

"Henjo Hoeksma" schreef in bericht news:...
 > Hi Marike,
 >
 > heb je een linkje waar we de betreffende pagina's kunnen bekijken?
 >
 > Gr.
 >
 > Henjo
 > http://www.stylence.nl/

IE8 (en ook de oudere versies) worden de afbeeldingen niet in kolommen
gezet. Zodra ik HS deactiveer is er niets aan de hand. In FF, Safari en
Chrome werkt alles zoals het hoort. (TYPO3-versie 2.3.1)