[TYPO3-UG Dutch] css file comments-extensie

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Fri Mar 12 18:13:44 CET 2010

Hoi,
ben me enorm aan het suf zoeken naar de plaats waar de css-code in mijn HTML wordt geplaatst door de comments-extensie.

In de code wordt nl:
<link rel="stylesheet" href="typo3conf/ext/comments/res/pi1.css" />
<script type="text/javascript" src="typo3conf/ext/comments/res/pi1.js"></script>

geplaatst en deze wil ik gewijzigd hebben, cq vervangen door eigen gegevens.

Echter in de TypoScript template (setup.txt en constants.txt) vind ik niets terug. Ook in de handleiding niet.

Weet iemand hoe en waar ik dit kan wijzigen? Zie ik iets over het oog?

Meestal staat er bij een extensie iets van _CSS_DEFAULT_STYLE =  waar je eea kan verwijderen. Maar bij deze extensie wordt de code blijkbaar ergens 'hard' gecodeerd.

Of kan ik beter een ander comment pluging gebruiken?

Gr Felippe