[TYPO3-UG Dutch] FE zoekfunctie zoals zoekfunctie BE

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Thu Mar 11 11:35:43 CET 2010

Hi Jordan,

ik heb laatst een extensie geschreven die het mogelijk maakt te bepalen
in welke tabellen en welke velden gezocht moet worden.
Auto complete staat wel op de planning maar heb ik momenteel nog even
geen tijd voor.
Als je interesse hebt kun ik je de extensie wel mailen.

Gr.

Henjo
http://www.stylence.nl/