[TYPO3-UG Dutch] tt_news en google

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Wed Mar 10 17:19:42 CET 2010

Mijn filosofie is dat informatie op een nieuwslijst "dubbel/extra" is
voor zoekers. Als je iets zoekt heb je meer aan het single-item dan aan
een lijst waar het gezochte item ergens tussen staat.
Bovendien zal de inhoud van een nieuwslijstpagina na een aantal dagen
niet meer die info bevatten die geïndexeerd was.
Nooit meegemaakt dat je in zo'n geval zelf een of meer pagina's moet
doorbladeren?

Daarom vind ik het niet klantvriendelijk om nieuwslijstpagina's te laten
indexeren. Althans niet voor in- of externe zoekmachines.

Daarom noinex maar wel follow.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg