[TYPO3-UG Dutch] BE login wil niet na install

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Wed Mar 10 16:17:42 CET 2010

Hi Barbara,

het heeft waarschijnlijk te maken met een MySQL issue.
Even zoeken in de bugtracker levert daar wel info op denk ik. Ik herken
het probleem, maar heb ook even de oplossing niet meer bij de hand.
Zie onder andere deze bug: http://bugs.typo3.org/view.php?id=4003

De door jouw aangegeven settings lijken mij niet het probleem inderdaad.

Succes!

Henjo