[TYPO3-UG Dutch] Betr.: Re: Slimste manier om downloads te beheren per pagina

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Mon Jun 28 22:07:54 CEST 2010

Kobbe kun jij in html beschrijven wat (en vooral waar, op welke plek in de
pagina) je wil maken? is het op elke pagina hetzelfde? of wil je dat de
redacteur per pagina 1 of meer download links kan aanbrengen? in het eerste
geval zou ik PAGE object gaan vullen in de site template ; in het tweede
geval zou ik TemplaVoila extensie gebruiken met een SC record erin.
hartelijke groeten Ronald

Op 28 juni 2010 21:38 schreef Kobbe van Daatselaar <
kdaatselaar at zigwebsoftware.nl> het volgende: