[TYPO3-UG Dutch] Verwijderen / verplaatsen uit user_upload (Filelist)

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Mon Jun 28 10:10:23 CEST 2010

Dankjewel!

Dit is bruikbaar voor onze klanten, ben ik erg blij mee. Ik gebruik zelf het
clipboard nooit, moet ik misschien eens mee beginnen :P

Alleen jammer dat je niet kunt instellen dat het bestand verplaatst wordt
naar uploads/tx_extnaam/. Als hij file references maakt, moet de klant zelf
alles netjes in mappen zetten, anders komt alles door elkaar en dan wordt
het zo'n zooitje.

Groeten,
Barbara

"Arjen Hoekema" <arjenhoekema at gmail.com> schreef in bericht