[TYPO3-UG Dutch] Verwijderen / verplaatsen uit user_upload (Filelist)

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Fri Jun 25 14:08:34 CEST 2010

Dankje,

Maar is het niet gek dat je met Filelist wel veel bestanden kunt uploaden,
maar niet kunt verwijderen? Er zouden vinkjes voor moeten staan en Select
all Select none. Ik zal eens even een suggestie doen.

Ik heb quixplorer geprobeerd, maar daar kun je dan juist weer niet zo
gemakkelijk meerdere bestandjes op je HD mee selecteren en uploaden. Je hebt
daar gewoon per bestand een Bladeren knop.

Groeten,
Barbara

"Jos Schipper [netcreators]" <jos at netcreators.com> schreef in bericht
news:mailman.1.1277389930.13572.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...