[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 4.4.0

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Fri Jun 25 09:56:05 CEST 2010

De backend is inderdaad vééééél beter geworden.  Grafisch eindelijk echt
"pro".  Het werken met sprites voor de iconen levert alvast heel wat
tijdswinst op waar, laten we eerlijk zijn, het vroeger soms nogal eens
wachten was tot typo3 zijn pagina'ke gegenereerd heeft.

De nieuwe RTE was inderdaad dringend nodig (alhoewel ik eigenlijk nog
altijd sneller opteer voor tinyRTE).

Als er dan toch nog een beetje kritiek mag zijn: de handleiding moet nog
volgen - as usual.  Ook is deze package een stuk groter in MB's dan de
4.3, wat het opladen nu niet meteen spannender maakt.  Voor 1 of andere
reden krijg ik de zip ook niet untared op mijn shared linux accountje,
maar dat zal dan waarschijnlijk wel aan mij liggen :-)

Mijn oprechte felicitaties en dank aan het volledige team!