[TYPO3-UG Dutch] Laatste dag voor online aanmelding TYPO3 Gebruikersdag

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Thu Jun 24 17:00:04 CEST 2010

Hi Sander,

Inderdaad, ook als je een deel van de dag wilt bijwonen zul je voor het
gehele programma moeten betalen. Het is voor ons als vrijwilligers
organisatie niet mogelijk om te controleren of iemand weg is of niet... en
stel dat iemand dan toch besluit om naar de borrel te gaan, omdat het
gezellig is of wat dan ook... het is al druk zat op die dag :)

Gr.

Ric

Op 24 juni 2010 16:46 schreef Sander Vogels (TYPO3.nl) <sander at typo3.nl> het
volgende:

> Dat beantwoord helaas nog niet onze vraag, ik probeer deze nog wat
> eenvoudiger te stellen:
>
> Stel je doet in de middag examen voor het t3 certificaat.
> Maar in de ochtend wil je wel graag de talks van Mario en Patrick horen.
> Moet je dan betalen?
>
> Ciao Sander

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

=> nieuw project online: www.cnvvakmensen.nl

=> ontvang onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ontwikkelingen op het
gebied van TYPO3, internationale domeinen en zoekmachine marketing:
www.alternet.nl/?477

t.078 635 1200 / intern nummer: 103
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !