[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 4.4.0

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Wed Jun 23 09:56:34 CEST 2010

Echt een meesterwerk. Ziet er prachtig uit.
Draait ook lekker.

Zal snel eens de nieuwe dummy package gaan testen. Die ziet er ook super
uit.

Mijn complimenten!

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com
Netcreators: Open Source, Open Minds, Open People