[TYPO3-UG Dutch] url cache probleem

HocomAdvies (Wiechert Hooghwinkel) info at hocom-advies.nl
Mon Jun 21 12:38:08 CEST 2010

Ik heb een pagina aangemaakt, waarop de output van een extensie getoond wordt. Nu had ik in de pagina-eigenschappen een RealURL pad segment: aangegeven. Echter kon ik daarna niet meer de op de pagina opgenomen extensie openen (de Activity Calendar).
Dus het pad weer weggehaald en de cache gecleard, tevens via ftp in de map de temp cache files wegehaald. Echter blijft nu RealUrl nog steeds het verkeerde pad aangeven.
Hoe krijg ik dat nu weg? Zonder de hele pagina weg te hoeven halen en een nieuwe aan te maken? Of kan ik rechtstreeks via phpmayadmin nog iets van temp cache verwijderen?

Met vriendelijke groeten,
HocomAdvies

Wiechert Hooghwinkel