[TYPO3-UG Dutch] site-wide verkeerde link opzoeken en aanpassen

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Thu Jun 10 16:09:28 CEST 2010

Hoi Wiechert,

Je vraagt twee dingen.
1. Hoe kun je die snel opzoeken.
2. Hoe kun je die in 1 keer aanpassen.

Voor 1 kan ik de DB Check aanbevelen. Optie 4: Doorzoek de database.
Geef daar de naam van de file in en alle plekken worden op een
presenteerblaadje aangeboden.

Voor 2 zul je direct in de database een zoek en vervang moeten doen.

Als het er niet al te veel is adviseer ik je de eerste manier. Wel zo save.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg