[TYPO3-UG Dutch] styles.content.getRight + extensie weergeven

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Wed Jun 9 15:17:19 CEST 2010

Hallo,

Ik heb een extensie geschreven die wil ik graag weergeven in de rechter
kolom tussen de content van styles.content.getRight. Alleen krijg ik het
op een of andere manier niet voor elkaar om de content te mixen (dus om
zowel de content van de rechter kolom als de inhoud van de extensie weer
te geven.

Ik heb de extensie als plugin toegevoegd aan de rechterkolom (dus type:
insert plugin), en ik ging er eigenlijk vanuit dat ie dan ook direct zou
worden weergegeven zoals bijvoorbeeld powermail.
Wat doe ik fout?

temp.mainTemplate = TEMPLATE
temp.mainTemplate {

       template =< plugin.tx_automaketemplate_pi1
       workOnSubpart = DOCUMENT_BODY

       subparts {

             sidebar < styles.content.getRight
             #sidebar < plugin.tx_sfteaser_pi1