[TYPO3-UG Dutch] Upgrades TYPO3: nieuwe informatie

Ric Van Westhreenen ric at alternet.nl
Fri Jul 30 23:23:46 CEST 2010

Haha, het is inderdaad wat Jigal aangeeft. Het hangt van de situatie af. En ja, ik kijk meer naar de business kant. Hoe kan je het verkopen aan je redacteuren dat de site moest worden geupdate met als gevolg dat kritische functionaliteit niet meer werkt.

Het is een situatie van twee kwaden. Niet updaten zorgt voor een veiligheidslek. Wel updaten zorgt voor problemen in de functionaliteit die de gebruiker en redacteur direct ervaren.

Zaak is inderdaad de genoemde pagina in de gaten te houden, en zodra er nieuwe versies komen, deze te gebruiken.

---
Met vriendelijke groeten,

Ric van Westhreenen

Op 30 jul. 2010 om 21:59 heeft Jos Schipper <jos at netcreators.com> het volgende geschreven: