[TYPO3-UG Dutch] tt_news header_list en list view op 1 pagina

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Thu Jul 29 14:39:38 CEST 2010

Hoi

Ik heb een gek probleempje met tt_news 3.0.1. en TYPO3 4.4.1

Als ik op 1 pagina zowel een header list (TV linker kolom) en een
normale list view zet (TV rechterkolom), worden de artikelen die in de
header list getoond worden, niet meer getoond in de list view.

Ik heb dit nu op 2 verschillende websites.
Een 3e website heeft tt_news 2.5.2 met TYPO3 4.4.1, daar komt dit
probleem niet voor.

Zou iemand dit eens kunnen checken op zijn / haar websites?

Is het een bug of een feauture? ;-)

grt Jacco