[TYPO3-UG Dutch] content afhankelijk van gebruik plugin

W.S.M. Perquin [YniVerse] perquin at yniverse.nl
Mon Jul 26 20:52:45 CEST 2010

Thanx,
Dat is de truc.

Willem

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: typo3-ug-dutch-bounces at lists.typo3.org
[mailto:typo3-ug-dutch-bounces at lists.typo3.org] Namens Daniel Doesburg
Verzonden: maandag 26 juli 2010 17:17
Aan: typo3-ug-dutch at lists.typo3.org
Onderwerp: Re: [TYPO3-UG Dutch] content afhankelijk van gebruik plugin

Je hebt helemaal gelijk Willem. Soms kijk je eenvoudige oplossingen
gewoon over het hoofd.

De eerste van de door mij beschreven oplossingen is ook een pure TS
oplossing. Uiteraard zal de redacteur het type moeten instellen en een
eigen/nieuw type doe je met TSconfig. Maar dat is ook TS.

Voorbeeld uit TSref:
[globalVar = TSFE:page|layout = 1] // of 2 of 3 of wat dan ook
templatefile = /fileadmin . . . .
[end]

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
P.S. Had ik je toch gesnapt en was het niet moeilijker dan ik dacht :-)