[TYPO3-UG Dutch] constante frontendtemplate uitlezen in backend extensie

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Fri Jul 23 13:08:10 CEST 2010

Op 22-7-2010 17:34, Jigal van Hemert schreef:
> Ik vermoed echter dat je een uitbreiding van de page properties wilt
> bouwen.

Ja klopt.

> Het lijkt me dan ook verstandig om niet een Typoscript constante te gaan
> gebruiken, maar een TSConfig waarde (simpelweg in de page properties in
> te stellen). Naar gelang die waarde kun je dan de beschikbare templates
> presenteren voor selectie in een extra veld in de page properties.

Aangezien ik de waarde zowel in de FE template nodig heb als in de BE
bij de page properties heb ik het uiteindelijk inderdaad zo opgelost
(dankzij de hint van Frans).
http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsconfig/4.1.0/view/1/3/#id3983684

--
met vriendelijke groet,