[TYPO3-UG Dutch] DEPRECATION in /typo3con

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Jul 20 16:55:22 CEST 2010

Hoi Jigal,

Maar vind je het gezamenlijk naar dit soort regels kijken via de
nieuwsgroep een goed idee zodat iemand met soortgelijke problemen
(mochten deze gaan voordoen) geholpen zijn met de suggesties/ideeen in
de nieuwsgroep?

Ik heb namelijk nu al 1 deprecation melding waarvan ik eigenlijk 100%
zeker weet dat de ontwikkelaar de extensie niet meer ondersteunt en op
het e-mailadres niet bereikbaar is. Toch is dit een extensie voor  het
versturen van nieuwsbrieven die ik bijvoorbeeld op veel websites
gebruik. Zal ik deze als voorbeeld nog eens toevoegen in deze
nieuwsgroep?

Groeten,
Jordan