[TYPO3-UG Dutch] terugknop manditory templ powermail

Nikkie Herbrink nikkieherbrink at gmail.com
Wed Jul 14 10:35:12 CEST 2010

Beste mensen,

Ik zal wel iets helemaal stoms hebben gedaan, maar ik krijg het niet
werkend.
Ik heb gewoon netjes zoals het hoort de extentie geinstalleerd. Werkt
helemaal. Super. Maarrrrrr......
Wanneer je de lijst niet helemaal volledige hebt ingevuld en je komt bij de
manditory lijst van elementen die je bent vergeten in te vullen, heb je een
knopje om terug te gaan naar het formulier. Die doet het bij mij niet. Ik
heb hem er nu even tijdelijk uitgesloopt, maar dat is niet wat ik wil. Als
je het formulier wel goed hebt ingevuld en je komt bij de validation, dan
heb je daar twee knopjes (een voor terug en een voor verzenden) die doen het
wel allebei. Ik heb al geprobeerd om het terugknopje van validation in
manditory te plakken, maar dan doet hij het ook niet.

Wie kan mij hierbij helpen?

En dan heb ik nog een vraag. Kan ik bij powermail ook aangeven dat hij
bijvoorbeeld achternaam altijd op moet slaan met een hoofdletter, ookal
wordt hij met kleine letter ingevoerd in het formulier?

Groetjes Nikkie

--
Interesse in een nieuwe website, fotoshoot of 3D model? Kijk op
www.nikkieherbrink.nl voor meer informatie.