[TYPO3-UG Dutch] Videoplayer

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Tue Jul 13 11:21:42 CEST 2010

Hoi Martijn,

Wat is voor jou de juiste player?
BWT: Noem je zoiets een player? De client moet toch een player ter
beschikking hebben?

Hoe dan ook. Ik begrijp wat je bedoelt.
Je kunt filmpjes als HTML embedden. Heb je niet eens een extensie nodig.
Zit standaard in TYPO3.

Maar als je in http://typo3.org/extensions/repository/ zoekt met als
trefwoord "youtube" heb je een heel scala aan players waar vast jouw
"juiste player" ook tussen zit.

Even wat grasduinen, docu's lezen en je vindt 'em vast.

Extensies waar ik wat meer aandacht aan zou besteden als ik in jouw
schoenen stond zijn:
http://typo3.org/extensions/repository/view/rgmediaimages/current/
http://typo3.org/extensions/repository/view/wec_contentelements/current/
en eentje in een lightbox: