[TYPO3-UG Dutch] tt_content class toevoegen aan eerste div onder <h1>

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Mon Jul 12 18:41:31 CEST 2010

Op 30-6-2010 20:54, Henjo Hoeksma schreef:

> bij het ophalen van de content voor de linker kolom kun je mbv stdWrap
> en renderObj volgens mij wel een en ander aanpassen. Ik werk zelf
> voornamelijk met TV tegenwoordig en weet zo even niet 1-2-3 hoe je kan
> bereiken wat jij wilt.
> De documentatie voor CSC is wel onlangs geupdate, wellicht dat er nu
> iets in staat waar je iets mee kunt?

Mmm, nee de documentatie is uitermate summier.

> Enne... als je toch met JS gaat spelen en de class alleen voor JS
> toepassingen gebruikt, waarom plaats je de additionele class dan ook
> niet mbv JavaScript?

Omdat de volgorde van de items in de array belangrijk is voor het wel of
niet functioneren van het script. Als een items in een andere volgorde
worden toegevoegd dan dat ik heb bedacht dan gaat javascript over zijn nek.

> Overbodig als je een freak bent die van clean HTML houdt :-) Herkenbare
> frustratie.
>
> Check dit artikel, als je het nog niet hebt gelezen/weet:
> http://sebastiaandejonge.com/articles/2010/january/make-typo3-output-clean-html.html

Ja die had ik inderdaad al gevonden. Het artikel is een beetje outdated,
maar inderdaad een mooi begin.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair