[TYPO3-UG Dutch] Fe user syncronization tussen Magento en TYPO3

Jochem Nabuurs jochem at roquin.nl
Mon Jul 5 11:21:10 CEST 2010

Hoi Arjen,

ten eerste bedankt voor je reactie!
Op welke manier zou deze gebruiker dan in moeten loggen? Via TYPO3 of via Magento?
Ik heb namelijk geen TYPO3 frontend login (felogin extensie) op mijn pagina staan.
Wel heb ik de "service links" van magento via TS op mijn pagina geplaatst, welke onder andere een "log in" link bevat.
Wanneer ik hierop klik krijg ik de login module van Magento te zien.
Als ik hier dan mijn login gegevens invoer zoals deze binnen TYPO3 bekend zijn (en niet in Magento), dan krijg ik een melding dat mijn login gegevens niet bekend zijn.
Er wordt dus binnen Magento geen user aangemaakt met dezelfde gegevens als de TYPO3 gebruiker.

Ik weet heel zeker dat de instellingen voor de TYPO3 connector correct zijn, en ook de Magento extensie instellingen (fb_magento) zijn naar mijn mening correct.

Hopelijk kan iemand mij vertellen wat de oorzaak van mijn problemen kunnen zijn.

Alvast bedankt!