[TYPO3-UG Dutch] Extensie ontwikkeling met Extbase en Fluid, aanvulling

Frans van der Veen[netcreators] frans at netcreators.com
Mon Jul 5 09:23:09 CEST 2010

Beste allen,

Op de TYPO3 Gebruikersdag 2010 heb ik een presentatie gegeven over het
ontwikkelen van extensies met Extbase en Fluid. Ik had beloofd wat
bronnen te posten. Bij deze.

Op Forge staat een aardige lijst aan bronnen die je verder moeten kunnen
helpen:
http://forge.typo3.org/projects/typo3v4-mvc/wiki/Documentation

Daarnaast heeft BlogExample mij wel aardig geholpen:
http://typo3.org/extensions/repository/?tx_terfe_pi1%5Bview%5D=search&no_cache=1&tx_terfe_pi1%5Bsword%5D=blog_example

Hier de kickstarter:
http://forge.typo3.org/projects/extension-extbase_kickstarter

Verder wil ik wijzen op het boek (geschreven door twee van de makers van
Extbase en Fluid). Jammer genoeg is het boek (momenteel) alleen nog in
het duits te verkrijgen:
http://www.oreilly.de/catalog/typo3extger/

En natuurlijk, het beste leer je door gewoon te doen.

Happy coding!

--
Frans van der Veen
Certified TYPO3 Integrator / TYPO3 Developer

Netcreators: Open Source, Open Minds, Open People