[TYPO3-UG Dutch] Meerdere uid's in 1 kolom excel powermail

Nikkie Herbrink nikkieherbrink at gmail.com
Fri Jul 2 12:52:50 CEST 2010

Beste mensen,

Ik zit met een uitdaging en ik heb het gevoel dat het moet kunnen, maar ik
kan er nergens iets over vinden.
Ik heb recent powermail geinstalleerd. Werkt prima. Nu heb ik powermail
gebruikt voor verschillende mailformulieren, die allemaal net een beetje van
elkaar verschillen (het is voor een dansschool en er kunnen mensen zich
opgeven voor cursussen met partner en zonder partner). Om er voor te zorgen
dat ze geen waslijst met keuzes hebben voor het inschrijven heb ik per
categorie een inschrijfformulier gemaakt.
Maar er zijn wel overeenkomsten (zoals naam, achternaam, adres etc).
Dus ik heb nu een aantal formulieren waarin achternaam voorkomt. In het ene
formulier heeft hij uid1 en in het andere bijvoorbeeld uid20 en in de
volgende uid37.
Nu wil ik die achternamen allemaal in het zelfde kolommetje hebben in het
excel bestand.
Ik heb het volgende in de tsconfig gezet van de pagina waar de mailtjes
worden opgeslagen:

# set columns
tx_powermail_mod1.export {
number = #
uid1 = achternaam
uid2 = voornaam
uid4 = voorv
uid6= M/V
uid9 = adres
uid10 = postcode
uid11 = plaats
uid12 = telnr
uid7 = geb datum
# = btw code
uid13 = soort lid
# = prnr
uid2 + uid17 = voornamen paar
uid17 = naam partner
uid5 = emailadres
uid24 = emailadres partner
}

Het bovenstaande werkt, maar voor 1 formulier. Is er een mogelijkheid dat ik
uid20 en uid37 kan toevoegen hieraan, zodat hij in dezelfde kolom komt als
uid1?
Ik heb al uid1, uid20, uid37 = achternaam geprobeerd, maar dat werkt niet.
Ik kan er ook nergens iets over vinden..... Mijn vraag is dan ook: Kan het
wel wat ik wil en hoe moet ik dat dan doen?

Groeten,
Nikkie

--
Interesse in een nieuwe website, fotoshoot of 3D model? Kijk op
www.nikkieherbrink.nl voor meer informatie.