[TYPO3-UG Dutch] Fe user syncronization tussen Magento en TYPO3

Jochem Nabuurs jochem at roquin.nl
Thu Jul 1 16:58:09 CEST 2010

Hallo lijst,

Hopelijk neemt niemand het mij kwalijk dat ik deze vraag op zowel de
engelse als de nederlandse lijst stel. Zo ja, dan hoor ik het wel ;-)

Ik heb Magento samen met TypoGento geinstalleerd om zodoende een webshop
te realiseren. De shop werkt inmiddels. Ik heb een CE van het type
plugin (Magento) op een pagina geplaatst en deze toont prachtig de
webshop. Met typoscript heb ik een menu geplaatst welke de categorieen
toont. Dit werkt allemaal perfect.

Het probleem waar ik tegen aan loop is dat de synchronisatie van FE
gebruikers niet werkt. Wanneer ik een gebruiker aan maak in een
sysfolder in de backend van TYPO3 wordt deze niet aangemaakt in de
Magento omgeving.

Ik heb de database instellingen en de TYPO3 connector instellingen
gecontroleerd en deze zouden correct moeten zijn.

Ik hoop dat hier iemand aanwezig is die (veel) ervaring heeft met het
bouwen van TYPO3/Magento websites met behulp van TypoGento...

Jochem Nabuurs

Roquin E-Solutions