[TYPO3-UG Dutch] Uitschrijflink met sr_feuser_register en direct_mail

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Wed Jan 27 11:30:29 CET 2010

Nou,

Volgens mji werkt direct_mail_subscription alleen met tt_address records...
Dat zie je ook in de beschrijving:

    Adds a plugin for subscription to direct mail newsletters
    (collecting subscriptions in the tt_address table)

Dus dat is geen optie (daar had ik ook al naar gekeken btw)
Maar omdat direct mail die sys_authcode genereert lijkt mij dat je dit
ook kan doen met een andere exetnsie; het lijkt me dat als je
sr_feuser_register aanroept met die
&cmd=delete&aC=###SYS_AUTHCODE###&rU=###USER_uid###
variabele dat je iets dergelijks moet kunnen bewerkstelligen.

http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/sr_feuser_register/2.5.24/view/1/4/#id2495417