[TYPO3-UG Dutch] site werkt niet meer

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Wed Jan 27 10:22:31 CET 2010

Hoi Arjan,

Ik zat net halverwege m'n mail voor nieuwe debug mogelijkheden toen
outlook een melding gaf van je bericht. Prima toch, hoewel natuurlijk de
vraag 'waarom?' nog wel zal knagen.

Error reporting altijd een goed plan om aan te hebben (let wel op een
rotatie of verwijder script van je error_log, anders kan deze op den
duur nog wel eens veel ruimte in nemen). Overigens kun je in je install
tool ook direct php_errors aanzetten zodat ze in beeld verschijnen. Niet
aan te raden voor een live omgeving, maar prima voor productie of dit
soort problemen. Iets met displayErrors zo uit mijn hoofd.

Met vriendelijke groet,

Pim Broens
Redkiwi