[TYPO3-UG Dutch] site werkt niet meer

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Wed Jan 27 10:05:47 CET 2010

Hi Pim,

De <body></body> is inderdaad leeg.

Het rare is dat ik dus niet meer bij het backend kan komen (dezelfde witte
pagina) en dus niks meer kan wijzigen.. :(
Hoe kan ik nu de laatste wijziging ongedaan maken? Ik neem aan dat hij het
invoegen van die metatag van google via typoscript dan toch niet zo leuk
vond. aangezien dat de enige verandering is die ik heb gemaakt.