[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 requires PHP 5.2.0 or higher.

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Fri Jan 22 21:13:54 CET 2010

TYPO3 requires PHP 5.2.0 or higher.
Dat is raar. In de specs van TYPO3 op de website is te lezen dat T3
rekening houdt met enterprise linux distro's als CentOS die nog gebruik
maken van php-5.1 en pas zal overgaan tot 5.2 als die distro's ook over
zijn.

Helaas weigert TYPO3 te starten op mijn CentOS distro (met php 5.1)
Hoe moet ik deze verklaring van TYPO3 verklaren/uitleggen?

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | SunOS 10u7 5/09 | OpenSolaris 2010.02 b130