[TYPO3-UG Dutch] TT_news 3.0 List en Latest samen probleem?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Jan 22 17:59:50 CET 2010

Hallo Wiechert,

Op 22-1-2010 10:57, HocomAdvies (Wiechert Hooghwinkel) schreef:
> 1. ik heb op alle pagina's Latest news staan. Dat werkt echter op de pagina waar de List wordt getoond, krijg ik de Latestnews niet te zien en staat er: geen nieuws in deze lijst! Hoe kan ik dat oplossen? Dit is de code die ik in de setup heb staan:

Met "listStartId = x " kun je de eerste x items uit je lijst houden en
bv in Latest tonen. Met een conditie op de betreffende pagina en je bent
klaar.

Ja, ik weet dat deze depricated is, maar ik zou zo geen andere weten.
Rupert heeft een nieuwe geïntroduceerd een paar versies geleden. De
excludeLatestFromList. Maar als de listview als eerste afgehandeld wordt
blijft er niets meer voor latest over. En hoe je die volgorde om kunt
draaien is me nog niet helemaal duidelijk.

Misschien iemand anders wel?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg